Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trött måndag

Publicerad 2015-01-19 20:31:00 i Allmänt

Idag hade jag planering och R jobb till 22:00 så farfar var snäll och tog med Alvin på fotbollen idag. Det gick bättre än sist och han var näst intill hela tiden på planen.
 
När han kom hem berättade han stolt att han nog gjorde flest mål, iaf sex st. Haha den där lilla liraren är rolig alltså. 
 
Jag och Milo fortsatte med renoveringen hemma, rev tapet, målade lite och planterade blommor. 
 
Nu ligger alla i sina sängar och snarkar och snart lär väl jag med göra det... Zzzz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela