Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kyrkskolan

Publicerad 2015-01-22 18:04:00 i Alvin <3

Idag damp det efterlängtade brevet ner i vår brevlåda som vi med snabba ryck öppnade, både Richard och jag. Vi var som två barn som slogs om den sista godisbiten, haha.
 
Som tur var kom Alvin in på den skola vi önskade, -Kyrkskolan (nej, det är ingen kristen skola). Det är en liten skola i området vi bor, så det blir perfekt för oss som är vana vid små förskolor också.
 
Bland den största anledningen vi fick bråttom att flytta till första bästa ställe var att vi inte ville byta skola på grabbarna sen så nu känns allt verkligen superbra.
 
Tänk att vi hann flytta i rättans tid och komma in på en bra skola! Bara hoppas att även Milo får byta till en bra förskola närmare oss i samma veva nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela