Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mina krulltottar

Publicerad 2015-01-27 14:33:00 i Allmänt

Mina fina, fina killar. Det var så lungt på jobbet idag så vi alla kunde komma hem skapligt. Grabbsen hämtade då hem mig från jobbet så vi kunde åka och storhandla. Ett tapetseringsbord kom vi också hem med. Nu hjälper grabbarna oss i köket för att koka ihop något gott. Ser ni också hur barnen växer när de får vara med och hjälpa till? Stolta som tuppar står de här nu vid min sida och väntar på att få äta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela