Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga vårdag

Publicerad 2015-02-26 16:36:00 i Familjeliv

Idag var grabbarna lediga och jag slutade efter lunch, då kom de och hämtade upp mig för en träff hos söta, lilla Lea. Grabbarna hade letat upp "bebis saker" hemma att ge bort till lillkusinen och hittat på en sång om Lea. Hihi sötnosarna!
 
Hemma sen tog vi verkligen vara på eftermiddagssolen på bakgården. Grabbarna tog fram varenda leksak och utemöblerna åkte fram igen. "Äntligen kan vi ta fram de roliga leksakerna" ropade de. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela