Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2 advent och v 13

Publicerad 2015-12-06 11:46:00 i Graviditet nr 3

Idag tänder vi andra ljuset och julafton närmar sig med stora kliv. Jag går också in i gravidvecka 13. Tycker mig känna bebis rörelser redan nu, det gjorde jag med Milo i samma vecka med minns jag.
 
Illamåendet är tyvärr lika illa. Här om dagen fick jag knappt behålla något men igår var det lite bättre. Idag är jag så trött, trött, trött. 
 
När grabbsen äter lussebullar och clementiner ligger jag o vilar brevid. Dom tror att jag får plats med fikabröd och godis igen i magen när bebis är född. Hihi 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela