Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hos kompisarna

Publicerad 2015-08-23 15:45:00 i Festligheter

Idag var vi bjudna till kompisarna ute på landet. De bjöd på både fika och grilllunch. Herre gud så lyxigt det var! Barnen lekte och badade och alla var på strålande humör.
 
Nu ska jag förbereda mig för min första jobbvecka. Gummistövlar och extra kläder ska packas och tas med och spårvagnskortet ska laddas. Lång dag med personalmöte som avslutar dagen väntas imorgon.
 
 

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela