Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hoppetoss

Publicerad 2015-04-25 12:15:00 i Barnen <3

Morgongymnastik är vad vi styrt med på morgonen. Vi provade nämligen på Hoppetoss som barnens gamla förskolelärare håller i.
 
Dock var det inget för mina grabbar då man inte gjorde direkt avancerade saker utan man studsade lite med en boll och gick balansgång på snören eller markeringen på golvet. Mina grabbs tycker mer om att hjula, göra kullerbyttor, klättra och hoppa från höga höjder på matta osv. Det kanske är cirkus de skulle gå på?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela