Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade barn

Publicerad 2015-04-14 17:27:00 i Familjeliv

Så var vi tillbaka in i vardagen igen med en tuff start igår, då det blev ett arbetspass på 11 h. Jag hann iallafall säga "godnatt" till barnen när jag kom hem.
 
Påsklovet har varit härlig och rolig, skönt att få spendera lite tid med familjen igen. Helgerna brukar ju annars gå så fort. Nu får vi vänta en månad till på lite klämdagar och röda dagar. Då hoppas jag på lite biomys.
 
Mina fina killar, jag njuter (nästan ;) varje sekund med er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela