Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken dag!

Publicerad 2014-09-16 19:42:31 i Allmänt

Både jag och R öppnade idag på våra jobb vilket gjorde det lite svårt att lämna våra barn på förskolan.
 
Jag var då tvungen att kompa en timma och gick alltså 6:15 från oss och var på jobbet 8, då gick jag hela vägen i princip.  Det värsta jag gjort hittills, då jag är hostig, förkyld och haft feber i helgen. Gissa hur jag mår nu? Allt för att spårvagnarna inte går längre pga spårarbete där vi bor och det var 30 min kvar till bussen skulle gå från stan (missade den innan). Så är det när man är envis som jag är,  dumt att slösa 30 min liksom! ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela