Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ute på landet

Publicerad 2014-09-27 20:54:00 i Festligheter

Idag åkte vi ut till stugan för att montera ner säng och bord osv inför flyttlasset till Pryssgården om några dagar. Vi passade på att njuta av lugnet och det härliga vädret ett tag med fika och lek innan vi åkte hemåt igen. Kvällen spenderades sedan hos mamma för en liten fördejt innan resturangbesöket på stan. Det blev för och varmrätt på Bishop. Efterfesten gick till mamma igen med filmkväll och allt det innebär men jag fick dock åka hem tidigt till barnen då R jobbar natt. Då blev barnen glada! God natt med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela