Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping och nya förskolan!

Publicerad 2014-09-12 16:45:29 i Allmänt

Idag slutade jag tidigt och då passade vi på att handla väggfärg och tapetlim mm. Sedan hämtade vi ut barnens tapeter. Nu har vi bara tapeter till vårat sovrum kvar då jag inte hittat någon i den stilen jag vill ha än (till ett humant pris). 
 
Vi har också hälsat på grabbarnas nya förskola. Det var ett gäng härliga fröknar. Dock var det bara två barn kvar denna eftermiddag, men grabbarna hann leka ett tag ändå. Vi (jag, R och en personal) hann tom sätta oss i personalrummet själva och planera inskolningen medans grabbarna lekte med dom andra. Helt perfekt, det här kommer ju gå asbra (hoppas jag). Nu kommer jag säkert kunna sova bättre om nätterna! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela