Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Master bedroom

Publicerad 2014-09-07 14:07:00 i Home sweet home

Vad konstigt att vi inte har ett svenskt namn för Master bedroom! Barnrum kallar vi ju barnens rum men vårat sovrum kallar vi ju bara "sovrummet". För att ni skulle förstå vilket sovrum jag menar tyckte jag "master bedroom"passar bra. 
 
Idag åkte vi till Ikea och köpte b.la nattduksbord,  bordslampor och beställde sänggavel. Vi har ett grönt/beiget sovrum i dagsläget och dråpligt nog är även det nya sovrumet i huset också i dom färgerna. Jag är dock trött på't och vill köra på en helt ny stil. Nämligen blå/vitt blommigt (klassisk stil).
 
Vad tycker ni? (Bild lånad från Hus&Hem) jag är så kär i detta sovrum! Tapet från Ralph Lauren. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela