Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lunch och shopping

Publicerad 2014-09-21 19:25:00 i Allmänt

Imorse åkte jag och grabbarna till mormor som bor nära Ingelsta shoppingcentrum, så vi promenerade dit. Först dök vi in på pizza hut där syrran serverade oss goda sallader, chicken wings, pannkakor, pizza och glass. Barnen var i extas och ville jobba där sedan som stora (Alvin) för då kunde de alltid få äta den goda maten, "hela dagen" som Milo sa. 
 
Sedan började vi shoppingturen med att köpa ytterligare tapeter, åh vad vi längtar efter nyckeln nu. Vill inte vänta en vecka till!
Sneak peek på nya tapeterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela