Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bye, bay!

Publicerad 2014-09-30 21:54:00 i Allmänt

Idag gick grabbarna sina sista dagar på sina förskolor. Båda hade haft avslutningsfester och fick med sig finfina saker och kollage från sina respektive förskolor.
 
Det gick jättebra med Milo och det blev kramar och ett glatt farväl. Med Alvin var det dock värre. Alvin och hans bästis M ville ryma tillsammans och A sa att han inte ville flytta längre. Han vägrade säga hej då. Usch vad det kändes i hjärtat! 
 
Nu säger vi hej då till Klockaretorpet med mycket pirr i kroppen!
 Bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela