Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

5års-kontroll

Publicerad 2014-10-09 21:37:00 i Allmänt

Idag var pappa med Alvin på BVC för 5års-kontroll. Allt såg jättebra ut och han följde sin kurva finfint, så så fort han börjar 6års så blir han utskriven från BVC. Oj vad konstigt det känns att han blivit så stor. 5års-vaccination fick han också vilket inte alls gick lika bra då Alvin hade vägrat ta sprutan, men det gick tillslut ändå. Nu är jag livrädd att A ska få feber då han fått det av alla andra vaccinationerna och det är ju en vanlig biverkning. 
 
Milo hängde med mig på sjörövaren (jobbet) under tiden då vi visste att A skulle reagera som han gjorde då han har en vääääldig "sjukhusfobi" eller vad man ska kalla det. 
 
Väl hemma blev det fika med massa gottgott då BVC-tanten tyckte att man skulle uppmuntra Alvin så mycket som möjligt.
Milo har kul på Sjörövaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela