Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En fredag i solen

Publicerad 2014-03-14 16:13:00 i Allmänt

Denna fredag började med en promenad till änderna, precis som igår, förutom att idag följde även Milo med och kompisarna. Milo skulle nämligen inte till förskolan idag om inte pappa eller mormor kunde hämta honom. Tyvärr slutar ingen av dom tidigt idag så han fick följa med oss på äventyr istället. Milo tyckte det var kul att springa omkring nära vattnet och skrämma upp sin mamma. På vägen hem sprang han även väldigt nära bilarna, helt livsfarlig så det slutade med att jag fick tvångs sätta honom i vagnen. Tvååringar är ju kända för att testa gränserna men ändå känns det som han kan vara den "värsta" tvååringen på denna planet när han bara sticker iväg sådär! Nu blir det en lugn fredagskväll efter dagens äventyr med glass och bus i solen. Zzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela