Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ute på landet!

Publicerad 2014-06-05 18:18:00 i Allmänt

Varje kväll denna vecka,  måndag till onsdag har endast gått till tvättning och städning inför flytten till landet. Jag har fixat uteplatserna (som såg ut som en djungel bara efter en vecka borta), packat och planerat som en tok. Efter jobbet idag tog jag cykeln till landet där det bara var att packa upp och bädda osv innan kudden ropade på grabbarna. Medan jag hade mig i stugan tyckte grabbarna att det var roligt att förstöra tv-rummet så mamma fick städa ännu mera, åh vad jag blev glad. Nu längtar jag efter en lugn helg så jag kan återhämta mig lite efter allt slit!
 
 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2014-06-08 09:06:57

Du har en såsan fin familj är lite avis över att ni har en stuga att mysa o bo i nu när det är sommar det är något jag med längtar o önskar mig i framtiden en liten stuga att bo i undwr sommaren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela