Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bästa någonsin!

Publicerad 2014-06-24 17:11:00 i Me, My self and I

Halva året av 2014 har knappt gått, ändå kan jag redan nu säga att det kanske är det bästa året i hela mitt liv! Som tonåring var det alltid något som var jobbit, sen fick farmor cancer och dog, sen min pappa och det var en  väldig jobbig period i mitt liv. Det var ändå ca 5 år som var RIKTIGT jobbiga på många olika sätt. Nu känns allt mycket, mycket lättare igen. Min mamma och syster mår bra och har bra jobb de trivs med. Min fina familj är de bästa som finns och mår i dagsläget toppen. Jag själv har snart fast anställning på ett för mig drömjobb där jag trivs väldigt bra med mina arbetskamrater. Richard och jag kan nu äntligen kolla på hus på riktigt och snart kanske vi har vårat drömboende. Många glada nyheter har vi också fått som jag vet att ni är nyfikna på då jag bloggat om dom förr. Den första nyheten var att Richard klarat körkortet, andra var att min allra äldsta vänn och barndomskompis ska flytta tillbaka till stan och tredje är fortfarande hemlig. Allt detta gör mig verkligen så genuint lycklig, trodde verkligen inte att man kunde bli så här glad efter att ha varit med om så mycket i början av mitt knappt vuxna liv. Åh vad det känns bra att vara lycklig!
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-06-24 23:55:03

Det är så underbart att läsa! De är du värd gumman! Puss o kram

Postat av: Thess

Publicerad 2014-06-25 09:58:58

Sååå härligt att läsa😃 hoppas verkligen att det fortsätter att vara bra.
Kramis.

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-06-27 20:46:00

Åh, tack. Vad söta ni är! Stor kram till er!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela