Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sommarlista

Publicerad 2014-07-04 20:16:00 i Allmänt

Snodde en sommarlista från spiderchick som så många andra bloggare.
 
Hur ser dina planer ut för sommaren? 
Jag ska verkligen ta vara på våra fina dagar med sol, bad och dagsutflykter.
 
Inbokade resemål?
Förutom Kolmården och andra dagsutflykter har vi bokat en kryssning för en weekend till hemlig destination (50-årspresent).
 
Vilken är den bästa sommarfrukosten?
Knäcke med gårdagens ägg och gräslök (från sill och potatisen).
 
Blir det någon festival i sommar?
Nej, men skulle gärna velat.
 
Vad vill du helst grilla?
Grillspett med paprika, champinjoner, majskolv, korv, fläsk och nötkött.
 
Vilket är favoritplagget för sommaren? 
Byxdressen!
 
 
 Äger ett par styckena och bara älskar dom, luftiga och allt i ett -perfekt för en varm sommar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela