Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I backen!

Publicerad 2014-01-23 21:25:00 i Allmänt

Efter förskolan igår passade jag och grabbarna på att åka pulka i backen där vi bor. Alvin är ju så stor att han skötte sig själv, han åkte med de stora killarna som var där samtidigt som oss. De hade gjort gupp som de åkte på och Alvin var inte sen med att hänga på. De frågade tillslut hur gammal han var och tyckte han var skit häftig som vågade på de stora guppen trots hans låga ålder. Själva var de säkert runt tio år skulle jag tro. Milo hade också kul och skrek "mera, mera", honom fick vi inte med hem sen. Alvin följde iallafall snällt med trots att han hade minst lika roligt som Milo, det är skillnad på en två åring och en fyra åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela