Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga igen

Publicerad 2014-02-10 12:52:44 i Allmänt

Så var det Alvins tur att bli sjuk. Många säger att jag tar alla sjukdomar bara jag slipper magsjuka (som Milo hade), men jag vet inte om Alvin håller med! Han lider nämligen av öroninflammation just nu och har skrikit hela natten. Feber och magont har han också, slö och matvägran med. Smärtstillande hjälper inte ett dugg heller så man får hjälplöst bara titta på och försöka göra det skönt för honom med massage och mys i soffan. Usch så jobbigt det är när inte läkaren vill skriva ut penicillin när han har så ont, stackarn.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2014-02-10 20:32:09

Så tråkigt jag lider med er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela