Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bröllopsinbjudan

Publicerad 2014-02-09 14:28:00 i Festligheter

För någon vecka sedan damp det ner en bröllopsinbjudan i brevlådan då min kusin ska gifta sig. Det ska verkligen bli jätte kul att gå men då det är barnfritt kan det ställa till det för oss. Eftersom hela min familj och släkt är på bröllopet blir det svårt att få barnvakt. Svärföräldrarna ska utomlands några dagar efter bröllopet och vill därför inte vara nära några baciller så det är bara att hålla tummarna för friska barn. Vi har inte varit på bröllop sedan Alvin var en månad gammal (förutom vårt egna) och så här såg vi ut då. Sötaste lilla Alvin!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-02-09 20:38:51

Men vad pluttig han var <3 hoppas de ordnar sig med barnvakt, så kul med bröllop ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela