Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka i vardagen

Publicerad 2014-08-12 17:25:00 i Allmänt

Då var sommarlovet slut för mig iaf, grabbarna fick en mjukstart då de gick på fsk igår, var ledig idag (med mig på jobbet) och går en halv dag imorgon för att vara lediga ända till tisdag och sedan ända till nästa måndagen efter det. Richard har ett kanonjobb med många förmåner som nu då han får ledigt med betalt, direkt efter semestern. En annan ska jobba på som vanligt dessa veckor och sedan flyttar vi ifrån landet, då börjar verkligheten på riktigt. Har ni andra börjat jobba än? 
Alvin tidigare idag när han var med mig på jobbet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela