Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mera halsfluss

Publicerad 2014-04-17 22:05:17 i Allmänt

Nu är det inte bara Casey och Alvin i familjen som fått penicillin denna vecka utan även jag. Jag trodde jag skulle klara halsflussen utan som vanligt men när febern kom mådde jag så sjukt dåligt att det fick bli ett läkarbesök och sjukskrivning. Jag som inte har sjukskrivit mig (lämnat barnen på fsk och legat hemma och kurerat mig) sedan barnen kom (5 år). I vintras var jag också riktigt dålig i 40 graders feber men va ändå hemma med barnen men innan det har jag nog inte varit så sjuk sedan jag själv var liten. Nu kurerar vi oss hela familjen på landet och hoppas vi är pigga och friska allihopa på tisdag!
 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-04-20 07:53:09

Fy Sarah. Hoppas ni mår bättre nu. Glad påsk till er 😘😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela