Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I parken med kompisarna

Publicerad 2013-09-09 19:13:00 i Familjeliv

Imorse tog jag grabbarna i vagnen och tog en promenad till Folkparken. Där mötte vi upp kompisarna för picknick och bus. Det var jätte kul att träffas allihop och barnen kom som vanligt bra överens. Efter 4 timmar tog vi vagnen hem igen och nu ligger jag helt slut med värkande fötter i soffan. Paketet kom från Jotex idag med och så har jag fått en bokning på en skola imorgon (första dagen som inloggad) så det har varit full rulle med förberedelser och städning i em/kvällen med. Nu ska jag fixa kläder till mig och barnen inför morgondagen för kl 05:45 ringer klockan imorgon!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-09-09 21:12:05

Åh så mysigt!!

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-09 21:40:13

Vad kul! Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela