Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förskola och jobb

Publicerad 2013-09-17 13:18:00 i Allmänt

Förra veckan fick grabbsen gå tisdag-fredag ca 7-16 på förskolan och då helt plötsligt har det gått jätte bra att lämna lilla Milo utan gråt. Istället är han glad och vinkar glatt hej då. Det känns verkligen jätte bra då de ändå ska vara ganska mycket på förskolan nu. Idag hämtar mormor efter mellis så då blir dagen inte så lång för dom då både jag och Richard stänger idag. Denna vecka är jag i en skola i 3dje klass vilket är jätte kul.
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-09-17 19:09:40

Vad roligt och vilka erfarenheter du får nu när du får vara på så mpbga olika ställen

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-09-18 20:09:19

Skönt för dom o gå hem "tidigt". O va kul för dig o jobba så mycket :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela