Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga myslördag!

Publicerad 2013-10-05 18:30:00 i Familjeliv

Härliga lördag är äntligen här, en underbar och fantastisk dag enligt Alvin (och mig med såklart). Vi började dagen med en god och stadig frukost som vi höll oss mätta på länge, så mätta att vi skippa lunchen och åt något lättare istället. Eftermiddagen spenderades ute då vi inte kunde hålla oss inne längre. Det blev bus lite överallt då barnen fick bestämma vad de vill göra. Till middag blev det sedan en köttabit med lyxpotatismos, och till efterrätt tog vi fram en påse av pollys nyheter. Kvällen spenderades sedan i badkaret och nu har vi bäddat med madrass, filtar och kuddar framför tvn. Alvin säger att vi är bäst som gjort en sådan fantastisk dag. Han kommer hela tiden med härliga kommentarer den där gossen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-05 21:12:35

Kul att låta de små bestämma =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela