Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stresshelgen blev inställd

Publicerad 2013-11-09 18:25:54 i Allmänt

Idag skulle vi ha gjort pannkakor för 16 pers, tyvärr hann vi bara förbereda för inatt började Milo spy och allt blev inställt. Imorgon skulle vi ha varit på piratkalas med vilket också blir inställt. Vi får hoppas Alvin klarar sig annars lär väl han bli sjuk imorn kväll/natt. Vi får se om Richards familj vågar sig hit och fira mig på eftermiddagen. Håll tummarna för att det inte blir något mer nu! Kalopps är vad som bjuds ikväll men barnen fick vara utan för att vara försiktig med magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela