Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Pippitokiga Milo!

Publicerad 2013-11-13 17:28:00 i Milo <3

Förra julen fick barnen pippiskeppet med tillhörande pippifigurer, sedan dess blev Milo helt såld på pippi. Dock är det inte förren nu som han tittar på film, gissa vilken som blev hans första? Pippi såklart, och inte ska han se något annat heller. Skulle vi låta pippi stå på hela dagen skulle han sitta där och titta precis lika länge. Självklart kan han de kända citaten också, så det är ofta han springer omkring och ropar på Herr Nilsson bla. Mammas sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela