Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Friday night hemma hos oss!

Publicerad 2013-11-01 19:19:00 i Allmänt

Äntligen är fredagen här vilket betyder familjemys! Barnen blev hämtade tidigt av mormor, jag menar häxan från blåkulla (hon var utkläd när jag kom dit) och när jag kom hem så hade de börjat med fredagsmys för fullt. Richard där emot hann bara natta barnen idag, men de är bättre än inget då han jobbat till typ midnatt varje dag denna vecka  trots att han börjat tidigt (30 h övertid denna vecka). Nu ska jag och mannen iaf ta igen två veckors tid som vi bara jobbat om varandra. Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela