Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Underbar dag på landet

Publicerad 2013-05-04 18:14:32 i Allmänt

I morse åkte vi ut på landet för att fixa och göra det beboligt för sommaren. Vattnet var dock inte påsatt än så vi kunde inte sova över än. I veckan åker vi iallafall ut med eller utan vatten då det är röd dag på torsdag och klämdag på fredag vilket betyder långhelg! Idag har vi alltså fixat i trädgården och i stugan i över 6 timmar och är inte klara än. Grabbarna hjälpte självklart till även om de mest lekte och hoppade studsmatta.  Nu längtar vi efter onsdagkväll så vi får åka ut igen! 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-05-05 17:00:39

Kan förstå att ni längtar ut. Ska du va hemma med barnen hela sommaren eller ska du kobba?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela