Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis Alvin 4 år!

Publicerad 2013-05-25 07:26:00 i Alvin <3

Hipp hipp hurra för vår Alvin idag!
 
Tänk att i dag, för 4 år sedan blev jag mamma för första gången i mitt liv och allting förändrades och skulle aldrig bli sig likt igen. Jag är evigt tacksam över dessa 4 år tillsammans med dig min älskade, underbara Alvin. Tänk att du blivit så stor, nästan vuxen som du själv säger (trots att det är långt kvar till dess) och så mycket du har växt och utvecklats under dessa 4 år. Jag är verkligen lycklig som får följa dig i din utveckling till att bli en helt egen individ med egna tankar och åsikter.
 
Grattis min älskade son på födelsedagen!
                                                                        Alvin 3 år
                                                                       Alvin 2 år
                                                                       Alvin 1 år
Alvin som nyfödd
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela