Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En riktig sjukstuga!

Publicerad 2013-05-23 17:35:16 i Barnen <3

Den här veckan började med en varm och gnällig Milo. Temperaturen visade dock bara strax över 37 och under dagen var han pigg och glad som vanligt. Inatt kom dock den höga febern på 39, 5 och nu börjar även Alvin bli varm (strax över 37). Hostiga och snoriga har dom blivit idag med. Det här kunde verkligen inte komma mer olägligt. Alvin som fyller år i övermorgon, alla gäster som kommer hit på kalas, snacka om att Alvin kommer bli besviken om vi får ställa in allt nu. Håll timmarna för att vi blir friska till lördag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela