Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Cirkusdjur

Publicerad 2013-05-29 20:45:00 i Allmänt

Idag är det cirukus här ute i Lindö. När jag kom hem från stan tog jag med mig Milo ner för att titta på djuren som stod och betade utanför. Milo fick lite "mamma-tid" ikväll medan Alvin hängde med pappa på marknadsafton. Grabbarna hade dock redan varit nere vid cirkusen på dagen så Alvin missade ju inte så mycket. Milo tyckte alla djuren var jätte spännande och när musiken sattes igång dansade han och showade för oss alla som ville se på de häftiga djuren. Imorgon är första dagen på sommarlovet så då får vi fira med något roligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela