Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnkalas

Publicerad 2013-05-20 14:31:25 i Allmänt

Idag kom Malin och Melwin hit på besök. Med sig hade dom en massa paket och fika. Gissa om grabbarna blev glada? Efter fikat tog grabbarna med sig presenterna ner till lekplatsen. Där byggdes det sandslott medan lilla Melwin låg och kände på det mjuka gräset. Nu springer grabbarna omkring med lastbilarna dom fick och leker för fullt. Det var tur de fick likadana leksaker för annars hade det blivit krig om dom med. Tack Malin och Melwin för idag!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-05-20 15:46:01

Tack själva det var riktigt trevligt

Postat av: Sarah

Publicerad 2013-05-20 20:42:06

Det var de verkligen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela