Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Träningsutmaning avklarad!

Publicerad 2013-06-12 20:38:00 i Tips

Jag vet att några iallafall hängde på min 30 dagars träningsutmaning jag började med i mitten av förra månaden och nu undrar jag hur det gick för er? Har ni följt schemat till punkt och pricka eller ändrade ni på något så det passade er bättre? Jag hoppade över vilodagarna ifall jag behövde hoppa över träningen någon dag pga sjukdom osv. Under resan till Riga körde jag ingen träning alls så då hade jag redan tränat in dom iallafall. Knöböjen och situpsen tyckte jag gick jätte bra men plankan var skit tuff. Jag klarade 2 min och eftersom jag svankar känns det som att ryggen skulle gå av vara efter 1 min,, så jag nöjde mig så. I morgon tänkte jag börja en ny träningsutmaning som gäller 1 vecka istället för 1 månad, så håll utkik om ni vill hänga på igen!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-06-12 21:34:59

Jag tappa motivationen som sagt på slutet... Men de var kul att känna skillnad i plankan, trodde aldrig jag skulle klara 1 min i början och sen gjorde man 2 1/2!!! Galet :))

Nyfiken på den nya utmaningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela