Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Träff med gammelmorfar

Publicerad 2013-07-07 22:13:17 i Allmänt

Det känns så viktigt för mig att barnen inte bara ska träffa andra barn att leka med utan jag tror att de får ut mycket även av att träffa äldre människor, därför var det extra kul att gammelmorfar och hans fru kom ut till oss idag. På min sida av släkten blir man tydligen inte så gammal utan jag har bara morfar och farfar utav den äldre generationen kvar i livet tyvärr. De båda bor inte i våran stad heller och vi har aldrig haft en nära relation vilket är lite synd då jag tror att äldre människor har mycket att tillföra oss andra. Jag tycker därför alltid att det är så kul när min mans farmor kommer för att umgås och berättar roliga historier för oss. Hur har ni andra det med era äldre släktingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela