Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I vår trädgård

Publicerad 2013-07-14 10:45:00 i Allmänt

Idag vaknade vi upp till ett lite molnigare men kvavt väder vilket var ett tag sedan nu. Vi började dagen med en skogspromenad och när vi kom hem plockade pojkarna som vanligt smultron och blåbär. Det är så härligt att se pojkarna skutta omkring och utforska skogen. Alvin visar och förklarar för Milo vad de hittar och Milo härmar. Det blir mycket bär och frukt till mellanmål här hemma då vi har så mycket i vår trädgård.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-14 12:17:19

Vad underbart vi har det! 😄

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-07-15 07:32:20

Smarrigt då. Till nästa sommar vill jag ha en tomatplanta på altan o jordgubbar kanske :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela