Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Me + Milo = sant

Publicerad 2013-01-30 21:40:00 i Milo <3

Idag har jag och Milo fått en hel förmiddag tillsammans bara han och jag. Det var så lugnt och mysigt men vi saknade såklart vår Alvin med. Jag hann få så mycket gjort och det kändes bra att kunna ge Milo all min uppmärksamhet och göra saker som en 1åring tycker om så som stapla saker på varann och sen ha omkull osv. Vi har skrattat och busat i massor. Vi tog sedan en promenad till förskolan som tog hela 40 minuter som Milo gick själv. Herre gud så stor han blivit. Pratar gör han också i massor, härmas och sjunger. Jag drömde till och med att han pratade lika bra som Alvin inatt för det händer så mycket i Milos utveckling nu. Nu är Alvin och Milo hemma igen och direkt blir det full fart. Nu sover de dock så jag och Richard kan fixa för morgondagens kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela