Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Familjen är samlad

Publicerad 2013-01-20 17:30:00 i Familjeliv

Nu är familjen samlade igen efter en helg på olika håll. Det hör inte till vanligheterna att vi inte är tillsammans som nu när Milo har varit hos mormor och Alvin hos farmor och farfar medan Richard och jag har aktiverat oss på stan. Nu när vi är tillsammans igen har vi pratat om allt roligt vi gjort i helgen och att det är förskolan som gäller i morgon och att de från och med imorgon ska vara där hela dagar och hela veckan. Vi kom fram till att det känns jätte bra och kul för allihop och det känns jätte skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela