Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skansens julmarknad

Publicerad 2013-12-14 23:17:00 i Allmänt

Idag föll snön när vi kom till Stockholm (yes, vi kom iväg) så det passade perfekt med en tripp till skansens julmarknad. Alvin var lite nervös innan ifall inte julen hade kommit till Stockholm än men det hade den ju. Han trodde då att det kanske tom var julafton! På marknaden var det en massa fina bodar med olika saker att köpa på skansen. Vi köpte som vanligt bara en massa ätbart och så fick grabbsen fiska leksaker med. Sedan bjöd min kusin (som vi bor hos den här helgen) och hennes sambo på middag. De är så fantastiska att de tom har kollat vad barnen vill ha och anpassat sig efter dom fast de absolut inte behöver det. Imorgon ska vi handla julklappar i gallerian och ev gå till en rolig lekplats nära där vi bor. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela