Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julklappar!

Publicerad 2013-12-26 19:10:00 i Familjeliv

Oj vad vi har lekt, byggt och pysslat dagarna efter jul med våra nya julklappar. Grabbarna älskar allt dom fått och leker hela dagarna med sina nya bilar, pippidockor och verktyg.
 
Tre olika bilbanor fick grabbarna bla så det är mycket sådan lek här hemma kan jag säga. Milo fick ju också en massa pippigrejer som självaste pippidockan, smågubbarna från pippi, pippifilm och pippiskiva. Så från Milos sida är det mycket pippilek här hemma med.
 
De fick en massa annat också som bla lego och verktygsbord som ni ser här på bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela