Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hej förskolan

Publicerad 2013-08-20 13:24:00 i Allmänt

Idag passade vi på att säga hej till förskolan och alla barn. Nu hade de flesta barn börjat efter sommarlovet och full gång med inskolningar var det också. Eftersom grabbarna haft ett tre månaders långt sommarlov och varit sjuka en del innan det tänkte jag vänja Milo sakta men säkert vid förskolan. Han har dock inga problem att vara där, utan han springer in och ska inte med hem sen, så det blir nog inga problem. Än har vi två veckors sommarlov till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela