Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förskola vs öppna förskolan

Publicerad 2013-08-26 17:02:00 i Barnen <3

Idag började vi dagen med en tripp till pojkarnas förskola. Vi sa hej och pratade om kommande vecka då de börjar efter sommarlovet. Tror vi haft rekord långt sommarlov på nästan 4 månader. det blev så då vi flyttade ut på landet eftersom jag endast hade prov på skolan och var där med ledig mycket vilket gjorde att vi flyttade ut tidigare till landet. Sedan var vi bara hemma en kort stund för lunch innan vi gick vidare för att träffa kompisarna på öppna förskolan där blev det bus både inomhus och utomhus innan vi slutade med sångstund. Nu ska vi duscha av all sand och äta lite kvällsmat innan nattning. Förresten, vilket underbart väder vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela