Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Underbar avslutning

Publicerad 2013-04-21 17:30:00 i Allmänt

Vilken underbar dag det har varit som får avsluta denna vecka. Solen har värmt oss så det räckt att endast ha linne på sig idag. Den här underbara söndagen började vi med en god och lång frukst i solen där vi planerade dagen. Först blev det en promenad till stan för att ta en premiär glass på Halvars, och när vi ändå var på stan blev det också lite shopping och lunch. Hemma gjorde vi det fint ute på baksidan och tog fram utemöblerna. Eftermiddagen spenderades sedan i skogen med hundarna. Som ni ser har vi haft en super fin dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela