Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sool!!!

Publicerad 2013-04-01 15:30:00 i Allmänt

Vilket härligt påskväder vi har! Idag är det 1de April och vi har sommartid. Våren är inte riktigt här men solen värmer en trots att luften är kall. Idag tog vi vara på solen genom att ta en promenad och mata änderna. Alvin fick vi knappt med hem sen då han hade så kul. Milo nöjde sig dock med att sitta i vagnen och titta på änderna på avstånd. Imorgon är det förskola som gäller igen efter långledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela