Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos utvecklingssamtal

Publicerad 2013-04-13 09:29:00 i Milo <3

Tack vare att vi varit sjuka så mycket detta år har vi fått skjuta på samtalet om Milos inskolning som vi hade i januari i år. Vi har längtat efter detta samtal nu så det var riktigt roligt att få höra så mycket gott om vår lillkille. Han trivs verkligen på sin förskola precis som sin bror. Han tar gärna kontakt med både fröknarna och barnen och trots att han inte har ett helt ordförråd kan han göra sig förstådd utan problem. Nu längtar vi efter Alvins utvecklingssamtal som är om någon vecka, för sedan är det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela