Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mamma och storebror tid

Publicerad 2013-04-30 16:57:00 i Allmänt

Idag lämnade Alvin och jag Milo på förskolan för att sedan knalla vidare till vårdcentralen.  Där visade det sig att Alvin hade öroninflammation på höger öra. Vi knallade då till apoteket för penicillin och så köpte vi lotter i kiosken egemter där sveriges största vinns gavs ut. Det blev att skrapa tre lotter på caféet som också ligger där, som tyvärr bara gav tio kronor i vinst. Vår vanliga tur med andra ord! Nu väntar vi på gäster för lite grillfest innan vi ska vidare för att se brasan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-30 21:41:57

Egemter?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela