Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Firar!

Publicerad 2013-04-04 13:32:00 i Shopping

I morse gick jag upp tidigt för att göra ett skriftligt seminarium på skolan som gick jätte bra. För att fira detta kom grabbarna och möte mig på stan för att ta oss till Ingelstad shopping. Det blev tre par skor på stadium då dom hade ta tre betala för två. Sedan var vi inne i nya butiken P.O.P i Maxi huset och tittade oss omkring. Tyckte dock att butiken i stan har mycket större utbud. Vi tittade självklart också på djuren i djuraffären, och idag var det kaninerna som var mest intressanta. En lunch hann vi också med innan vi åkte vidare. Väl hemma har vi bara varit på gården och lekt i solen men nu är det bakning hemma som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela