Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ångrade mig

Publicerad 2013-04-29 12:09:00 i Familjeliv

Efter att varit ute i skogen med hundarna värmde solen oss så pass mycket att jackan inte längre behövdes. Jag bestämde mig då för att ta med mig hela familjen ut, trots rinnande näsor. Vi gick till tivolit och åkte karuseller.  Alvin älskar verkligen allt som åker fort. Två stycken hann vi med i helgen, resten tar vi imorgon och övermorgon. Vad skönt det ska bli med helg mitt i veckan tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela